Ники Михайлов и Валери Божинов не прибрали и половината от спечеленото от изгората си за рекламата с баджанаците
Колосалната сума от 500 000 лева е получила Николета Лозанова, за да се снима заедно с „баджанаците” – Валери Божинов и Ники Михайлов в реклама на една от хазартните къщи у нас преди време. Това издадоха за „Уикенд” източници от рекламния бранш, свидетели на пазарлъците между силиконката и двамата й обожатели за участие в рекламата.
Според запознати, компанията е платила огромната сума на Николета, за да се съгласи силиконовата моделка да се снима заедно с бившия си и настоящия си любим. Говори се, че Божинов и Михайлов не са прибрали и половината от сумата, която е дадена на пловдивската хетера, а най-малък дял е взел Божигол – около 100 бона. Причината е, че Божинката се появява едва в края на рекламата.
„Няколко години отказвах да се снимам в телевизионни реклами. Просто не ми допадаха предложенията, нито продуктите. Но този път нямаше как да откажа. Хареса ми провокацията с Валери на финала. Хареса ми и да бъда „треньор“. Явно подсъзнателно са ме усетили, че обичам да „командвам парада“. Шегувам се! Снимките на рекламата продължиха три дни. Аз наистина не очаквах да бъде толкова мащабна продукция. Но сега с ръка на сърце ще ви призная, че ме смаяха. Такова нещо в България не бях виждала”, признава по повод заснемането на рекламата Николета.
И наистина такова чудо не е виждала, тъй като фирмата за залози й плаща действително колосална сума за родните ширини. През 2021 г. Ники Михайлов решава да стане още повече за смях пред цяла България с клипа, в който изваяната му половинка Николета е негов треньор. Плеймейтката го превръща от затлъстял шкембелия, налитащ на бургери и дивани, в звезда на футболния терен, с диета и тренировки. Хепиендът е как Ники ще се срещне със съперника си на терена и в любовта – Валери Божинов, изваян като Аполон на вратарите. Срещу Малката Перука за дузпа застава Божигол, а вече вталеният с броколи и катерене по витошките морени Михайлов, успява да отбие майсторския удар под трепетния поглед на Николета.
Овациите на въображаемата публика от рекламата са гръмовни, а чекът на плеймейтката – още по-внушителен. Рекламни експерти признаха преди време, че действително клипът на „любовния триъгълник” е майсторски заснет, но хонорарът на Лозанова е наистина прецедент в българската реклама.