Вечните съпернички за мъже и слава Николета и Алисия отново са във война! Този път не се бият за сърцето на някой футболист, а за фенове. Двете се надпреварват да пускат спонсорирани публикации в социалните мрежи, като засега победата е на страната на плеймейтката.
Вероятно причината се крие в избора на стоки за рекламиране. Нивото на фолк певицата е спално бельо, клиника за разкрасигелни процедури и… месарски магазин, докато плеймейтката залага на протеини, сгъваем смартфон и наргилета.
Постът на Алисия, която позира до скара с кюфтета, събра едва 13 хил. харесвания, като част от феновете не повярваха в готварските способности на певицата, докато последният пост на Лозанова за наргилета събра над 15 хиляди харесвания.
Плеймейтката дори стана жертва на нелоялна конкуренция, защото някой е докладвал поста й и се наложи да бъде изтрит и после отново пуснат. Тя очевидно владее всички тънкости на инфлуенсърството, защото подмамва последователите си с обещание да подари на един от тях, избран на случаен принцип, персонализираното си наргиле, пише „Галерия“.
Освен това бившата тв звезда използва дъщеря си и сегашния си мъж Ники Михаилов, за да поддържа имиджа си сред феновете и да печели лайкове. Друг хитър ход от нейна страна е демонстрираното прекрасно отношение към бащата на детето й Божинов, когото тя поздрави на рождения му ден със снимка и следното посвещение:
„Едно от най-правилните неща, които съм правила, е, че точно теб избрах за баща на нашата дъщеря! Бъди здрав и не спирай да надскачаш възможностите си!”.
Бившата плеймейтка е най-успешната инфлуенсърка с 812 хиляди последователи, докато Алисия е само с 298 хиляди. Николета е сред най-търсените лица, като месечните й доходи само от Инстаграм са над 10 000 лева, изчисляват запознати с механизмите на рекламния бизнес в социалните мрежи.
По всичко личи – тя знае как да управлява имиджа си и да държи високо ниво в тази нова професия, докато фолк певицата има още какво да научи и скоро войната, макар и без директни атаки, няма да спре.