Николета Лозанова пръсна 100 000 евро за марката си (Вижте в какво ги вложи)
Край с голотиите, секси фотосесиите и скандалите. Николета Лозанова става бизнес дама. Топ моделът пусна своя марка козметика, като премиерата на гримовете бе миналата седмица. Тя обясни, че била провокира да пусне собствена марка козметика от своите фенове, които постоянно я разпитвали какво ползва.
Пред „Галерия“ НиЛо разкри, че планира да включи към линията си всичко, свързано с красотата – козметика за тяло, за лице и още много други неща. Към момента в официалния сайт на марката все още фигурират само сенки, червила и стягащ лосион.
Освен това, линията й бански костюми пожънаха доста голям успех и това даде на Лозанова самочувствието да продължи напред.
Засега Николета се е фокусирала върху новото си амплоа на бизнес дама и изцяло е загърбила имиджа си на плеймейтка. Тя дори не беше в България в деня на премиерата на бранда си, а в Дубай – основно по работа. Лозанова черпела опит от световните гурута в Емиратите, като според слуховете планира да развива бизнеса си и в арабската страна.
По наша информация НиЛо е инвестирала над 100 000 евро в новото си начинание.
„Спорно е дали тази инвестиция ще се възвърне. Със сигурност в началото ще й бъде много трудно, въпреки че е известна светска личност. Тя няма опит в бизнеса и големите марки може да й изядат главата“, коментират модни специалисти.
Припомняме, че Николета стана популярна през 2006 г. след спечелването на титлата „Мис Плеймейт“. Името й нашумя покрай връзките й с футболиста Николай Михайлов и Валери Божинов, с когото дори сключиха брак. 2 години след раждането на дъщеричката им двамата се разведоха. От няколко години насам Лозанова има сериозна връзка с Ники Михайлов, който я вдъхновил да започне собствен бизнес.